Jelena

 2014.04.18. 13:32

A terhesség során valamikor eljön az a pillanat, amikor az orvos megállapítja a gyerek nemét. A miénk, ha éppen jó kedve van, nem szégyellős. Innen tudtuk már a 12 hetes ultrahangnál, hogy bár pici a baba, feltételezhetően leány, ugyanis kellő betekintést engedett olyan részekre, ahol ez látszik már a méhen belül is. Azért azt tudni kell, hogy nem egy 12 hetes lány alakult át idővel fiúvá, úgyhogy nem éltem bele magam nagyon. Mondjuk az ösztöneim az elejétől fogva lányt mondtak, sőt, még álmodtam is vele. 

Én megmaradtam annál a felfogásnál, hogy Bogyó Bogyó marad, amíg nem tudunk meg róla többet. De aztán azt vettem észre, hogy a férjem egyre többször szólítja Jelena néven pocakot, úgyhogy ő szerintem már beleélte magát a dologba. Igyekeztem kijavítgatni az elején, mert lehet, hogy a végén még csalódni fog, de sok sikert nem értem el. 

Végül múlt héten, egy 4D ultrahang keretében lehetőségünk nyílt újra megvizsgálni a kérdést. A baba még mindig nem alakult át fiúvá, pedig az azért látszódna már ilyen jó körülmények között, úgyhogy kijelenthetjük, hogy a lányunk van úton. (Azért még lecsekkoltatom a 18 hetes UH-n.) Azóta én is a fellegekben járok. Mondjuk ha fiú lenne, akkor is ott járnék, mert az is szuper. De lány lesz.:) Már alig várom, hogy a karomba vegyem. Biztos nagyon szép baba lesz. A kislányok egyébként is mindig szépek (nem sértés senkinek, a kisfiúk is szépek). Az elején kicsit gyűrött, de hát az mindig így van. Később nem lesz az. 

A neveket mi nem válogattuk hónapokig. Volt mindkettőnknek elképzelése arra vonatkozóan, hogy milyen irányban induljunk el. Nekem személy szerint a Léna név nagyon régóta tetszik, ezért valami ilyesmit szerettem volna a babának, hogy tudjam Lénának becézni. Ugyanakkor azt is, ha kiderül belőle az orosz eredete, ezért olyan változatát, amit az oroszok is használnak. Ezzel a férjem is teljesen egyetértett. Neki az volt a mániája, hogy ha lehet, folytatódjon vele a hagyomány, miszerint görög eredetű neveket adnak a gyereknek, ahogy ő is azt kapott (és így tovább felfelé...). Végül pedig olyat, ami nem tucatnév, de nem is a furcsa hangzású ritka nevek egyike (Apollinária, Orália, Pompónia, Zöldike... soroljam még?), amitől a gyerek egész életében szenved. És persze olyat se, ami esetleg olyan dolgokra enged következtetni, ami nem feltétlenül igaz. Például van Napsugár ismerősöm, aki folyton morog, vagy dolgozik nálunk egy Angyalka, aki rosszabb, mintha a pokolból lépett volna elő. Így azért elég hamar meg tudtunk egyezni a Jelenában. Szerintem szép név, ritka és nem kell majd szégyenkeznie miatta. És persze görög eredetű. 

Végezetül pár sort a 4D-ről. Szerintem abszolút érdemes ilyenkor elmenni, nekünk például nagyon olcsón megcsinálták és fantasztikus volt. Ettem előtte csokit, ezért a lányunk, végigmutatványozta a cirka fél órát, bukfencezett, vakarózott, rúgott, nyúlkált, és még úgy is tartotta a kezével a fejét, mintha nagyon gondolkozna valamin.:)

íme néhány kép:

BABA_17.JPG

BABA_12.JPG

BABA_6.JPG

BABA_10.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://bogyonaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr536050882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása