Mit is keresek én itt?

 2014.01.30. 21:00

Kedves Olvasóim! (Már ha lesztek. Ha nem, akkor kedves Én!)

Alig két héttel ezelőtt tudtam meg, hogy terhes vagyok. Ezalatt a rövidke idő alatt is számtalan dolog futott át a sokszor kibogozhatatlanul dolgozó agyamon, így aztán jobbnak láttam ezt leírni, hátha valaki hasznát látja majd. Ha mást nem, legalább lesz puskám, amikor a gyerek egyszer csak elém állít a nagy kérdéssel, hogy hogyan is lett ő. Vagy esetleg testvért vállalunk és kíváncsi lesz. Van egy 4 éves öcsém, már tudom, hogy bármi megtörténhet. És nem feltétlenül úgy, ahogy a felnőtt akarja. Aztán jöhet a magyarázkodás, hogy gyereknyelven, lehetőség szerint örökre szóló lelki traumát nem okozva tárjuk fel a gyermek előtt az élet nagy titkait. Igen, határozottan látom értelmét ennek a puskának. 

A bejegyzés trackback címe:

https://bogyonaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr975790664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása