Terhes vagyok!

 2014.02.02. 09:53

Halálos nyugalommal értem haza a munkából január 13-án, mivel csak a hét végére vártam (vagy nem vártam) jeleket arra vonatkozóan, hogy sikerült-e. De este egy kis vérzésre lettem figyelmes, amiből rögtön levontam a következtetést, hogy bizony ez most nem sikerült, majd legközelebb. Másnap reggel meg is érkeztek a menstruációs görcsök. Aznap óránként jártam ki vécére és mint az őrült, figyeltem, hogy mikor jön meg. Nem jött meg. Este felhívtam anyámat (ő mégiscsak 4 gyereket szült, tudnia kell valamit), beszámoltam neki a történtekről. Bevallom, ekkor megint reménykedtem. Sose volt bajom a ciklusommal, sose voltam napokkal korábban görcseim, ezért ez nem illett bele a képbe. És hát mondogattam ugyan, hogy jó munkához idő kell, valószínűleg pár hónap sikertelenség alatt simán bekattantam volna. Anyu rögtön lebeszélt a dologról, szerinte majd csak következő hónapban kell összejönnie. Magyarázat: a gyerek skorpió lesz, az pedig csak akkor lehetséges, ha következő hónapban fogan meg. Abszolút tudományos. Én se fogadtam el.

Másnap beszéltem a húgommal. Ő is terhes, szintén tudhat valamit, nekem meg olyan tanács kell, amit szívesen hallgatok. Ő megadta. Kösz, húgi! Szerinte teszteljek. Én meg még várnék, nem akarok csalódni. Megbeszéltük, hogy majd hétvégén tesztelek, akkor nem kell mennem munkába, ráérek reggel elszórakozni vele. Bár azt is hozzátette, hogy ő bizony nem tökölne addig. Megértem, én se szívesen.

Aztán egy betegen is dolgozó kolléganőm mindent megváltoztatott. Szerdán elkezdett kaparni a torkom, csütörtök reggelre pedig teljesen ágynak dőltem. Munka kilőve, helyette pihenés, mert felkelni se tudtam, és várakozás, doki csak 4-től van. Délután elmentem a dokihoz, végigvártam a 3 órát (még jó, hogy korábban értem oda...), szerencsére nem influenza, "csak" egy vírus. Felírt egy rakat gyógyszert, pihenjek, majd ha meggyógyultam, mehetek vissza. 

Innentől kezdve nem volt mese, másnap reggel tesztelni kell már csak a gyógyszerek miatt is, addig nem mertem semmit bevenni. Maradt a C-vitamin és vizes borogatás. Anyu azért felhívott este, hogy ő is elmondja ugyanezt...

Reggel (reggel?) 4.16-kor ébredtem. Még mindig beteg voltam, nagyon, nem tudtam aludni. Úgyhogy kezdhetjük. A férjem még az előző kommentben említett beszélgetés másnapján elment a patikába és bevásárolt tesztekből, csak hogy legyen. Úgyhogy most leemeltem egyet, kiolvastam a használati útmutatót, megcsináltam. Állok, állok felette, fél percen belül kiugrik a kontrollcsík, csak úgy kiveri a szememet. Egyébként sehol semmi. Mindegy, azért várok egy kicsit, azt írják, 5 perc után értékelhető. Innék egy kávét, de elvetem az ötletet, már a gondolattól is rosszul vagyok. Helyette egy pohár narancslé mellett döntök, azt iszogatva sétálok vissza a fürdőbe, ahol majdnem félrenyelem az italt. Nagyon halványan, de bizony ott egy második csík is. Felveszem. Forgatom. Bizony, még mindig ott van. Visszamegyek pár perc múlva, megnézem. Még mindig ott van. A műveletet megismétlem még vagy 30-szor, majd kimegyek a telefonomért és felhívom a férjemet (éjszakás). Olvasgattam egy csomó remek szöveget, amivel el lehet mondani a férjnek, hogy bizony úton a poronty, ilyenkor bezzeg semmi normális nem jut az ember eszébe. Én a korai órát okolom, ilyenkor sohanapján keltem fel utoljára. Nem veszi fel. Hívom a másikat. Azt se. Írok neki e-mailt. hogy azonnal hívjon vissza. Közben beszélek anyámmal, ő is ébren van már, közlöm a nagy hírt. Örül. Végül is ő a nagyszülő, azt úgy szokás. Végre hív a férjem. Felveszem, majd mindenféle körítés nélkül közlöm, hogy pozitív lett a tesztem. Egy perc néma csend következik. Szerintem a reggeli beszállítások és elutazó vendégek mellett fel se fogta, hogy mit mondok. Tényleg így volt. Közölte végül, hogy az jó, majd letettük. Úgyis hamarosan végez, majd ha hazaér, megbeszéljük. 

2 óra múlva hazaért a férjem, már sokkal befogadóképesebbnek tűnt, de azért bizonyítékul odaviszem hozzá a tesztet (Igen, közben még párezerszer megnéztem, hogy nem tűnt-e el a csík. Sőt, a következő napot ezzel töltöttem.) Nézi, nézi, végül csak látja ő is. Ő is örül, most már tényleg. Gyorsan vesz nekem terhesvitamint, meg kb. mindent, amit csak akarok. Jó pasi.:)

A tesztet következő hétfőn ismételtem, ez már nyilvánvalóbb eredményt adott.

A bejegyzés trackback címe:

https://bogyonaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr805793740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása